4o Project Α΄Λυκείου 2016-2017: ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΥΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΓΙΑ ΕΞΥΠΝΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:

ΦΡΑΓΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ

ΛΙΓΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ:

ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΕΠΕΙΔΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΧΝΗΜΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ Η ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ, ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ. Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ AppInventor ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑΝ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.

ΤΕΛΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ Η ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΔΙΑΚΡΙΤΟ ΡΟΛΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΗΚΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ ΔΙΚΑΙΑ, ΣΕΒΟΜΕΝΟ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΑ.

ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΡΕΥΝΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΝΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΕΤΑΙ.

Τα σχόλια έχουν κλείσει.