3o Project Α΄Λυκείου 2017-2018: «Δημιουργώντας την εφαρμογή που χρειάζομαι»

Ερευνητική εργασία «Δημιουργώντας την εφαρμογή που χρειάζομαι»

Υπεύθυνη καθηγήτρια:  Φραγκουλοπούλου Εμμανουέλα

Στο project αυτό τα παιδιά χωρίστηκαν σε 4μελείς ή 3μελείς ομάδες και κάθε ομάδα δημιούργησε τη δική της εφαρμογή.

Αρχικά, έπρεπε να καταλήξει η κάθε ομάδα σε ιδέα, το οποίο συνέβη μετά από πολλή κουβέντα, διαφωνίες και τελικά συμφωνία.

Στη συνέχεια έπρεπε η κάθε ομάδα να σχεδιάσει την εφαρμογή, σε οποιοδήποτε σχεδιαστικό πρόγραμμα, ώστε να είναι σαφείς οι συνδέσεις μεταξύ κουμπιών, οθονών και λοιπών στοιχείων.

Ακολούθησε η πρωτοτυποποίηση, με το πρόγραμμα Powerpoint με χρήση των υπερσυνδέσεων, με την οποία προσπάθησε η κάθε ομάδα να δημιουργήσει ένα ακριβές πρωτότυπο της εφαρμογής, με λειτουργικότητα.

Η κάθε ομάδα δημιούργησε το λογότυπο της εφαρμογής της, χρησιμοποιώντας κάποιο online εργαλείο δημιουργίας λογοτύπων.

Τέλος, η εφαρμογή υλοποιήθηκε στην πλατφόρμα του AppInventor, μια διαδικτυακή πλατφόρμα προγραμματισμού με blocks, φιλική προς τους αρχάριους προγραμματιστές.

 

Ομάδες:

Human Calculator

Χρήστος Αντωνόπουλος
Νικόλας Ανδρώνης
Άλκης Κάβουρας
Νάσος Καράς

iCoach

Αντωνόπουλος Γιώργος
Γλύκας Αλέξανδρος
Μηλιτσόπουλος Κωνσταντίνος
Παρασκευόπουλος Βασίλης

iDraw

Καλούμενος Πέτρος

Παναγόπουλος Ηλίας

Τσιρώνης Ηλίας

LOGO CHALLENGE

Λεωνίδας Ζαριφόπουλος

Βασίλης Σκούρας

Άγγελος Φλίγγερ

SQUIZ IT

ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΙΑ

ΓΙΑΝΝΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ

ΔΕΜΕΝΕΟΠΟΥΛΟΥ ΕΙΡΗΝΗ

 

 

 

Κατηγορίες: Project 2017-2018, Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Τα σχόλια έχουν κλείσει.